joi, 6 noiembrie 2008

Legume cu sunca gratinate


Ingrediente:
- o conopida mica;
- 1 broccoli mic;
- 1 ardei gras (pentru mai multa culoare eu am ales o jumatate de ardei verde si una de ardei rosu);
- 1 ceapa;
- 2 oua;
- 400 g smantana;
- 6-8 felii sunca Praga;
- 400 g cascaval;
- sare;
- piper;
- unt;
- pesmet.

Acestea sunt ingredientele pe care am ales eu sa le folosesc, dar dupa preferinta puteti adauga alte legume sau alt tip de sunca. De foarte multe ori eu am facut aceasta reteta doar cu broccoli si sunca.
Se spala conopida si broccoli, se desfac in buchetele si se fierb in apa cu sare cam 8-10 min. (depinde de cat de groase sunt buchetelele). Dupa ce s-au fiert se lasa sa se scurga cel putin 30-40min (daca nu sunt scurse bine isi vor lasa toata apa in tava).
Intr-o tava tapetata cu unt si pesmet punem conopida, broccoli, ardeiul, ceapa si sunca de praga. Deasupra adaugam jumatate din cascavalul ras.
Batem 2 oua cu smatana, sare si piper, apoi le punem peste amestecul din tava, iar la sfarsit punem restul de cascaval ras si pesmet.

Se da tava la cuptor la foc mic ca sa aiba timp sa se evapore apa care s-a mai scurs din legume.
Puteti servi aceste legume simple, cu smantana sau pe post de garnitura la o friptura.
POFTA BUNA!

Niciun comentariu: