joi, 4 decembrie 2008

Ruladă picantă de pui

Ingrediente:
- 1kg piept de pui;
- câţiva cârnăciori picanţi;
- 1 ardei gras;
- câteva beţigaşe de caşcaval;
- tarhon;
- piper;
- sare;
- 3-4 căţei de usturoi;
- ulei de măsline.
Pieptul de pui se bate ca pentru şniţele. Ardeiul se taie feliuţe lungi, la fel şi caşcavalul. Se presară bucăţile de pui cu piper şi tarhon, se adugă apoi cârnaţii picanţi, ardeiul şi caşcavalul. Se rulează şi se leagă cu sfoară.

Se ung ruladele cu ulei de măsline şi se presară cu tarhon şi sare (eu am pus şi puţină boia de ardei dulce pentru culoare). Se pun într-o tavă în care am pus câteva picături de ulei de măsline, feliuţe de usturoi, ardei şi o ceaşcă de apă.

Eu le-am ţinut la cuptor la 180 de grade cam o oră şi 15 minute. Când sunt gata se scot, se lasă să se răcească puţin, se scoate sfoara şi se taie felii.

Acest fel de mâncare se poate servi atât ca aperitiv, dar şi ca fel principal alături de o garnitură şi murături sau o salată.
O variantă de prezentare: ruladă picantă de pui, cartofi cu caşcaval şi castraveciori muraţi.
POFTĂ BUNĂ!

Niciun comentariu: