joi, 19 februarie 2009

Peanut Butter Cookies




Îmi doream de foarte mult timp să încerc aceşti biscuiţei, aşa că m-am apucat de treabă şi n-am regretat. Deşi nu sunt deloc aspectuoşi, sunt delicioşi, excelenţi lângă o cafeluţă.
Iată ce am folosit:
- 1/2 cană de unt;
- 1/2 cană de unt de arahide;
- 1/2 cană de zahăr;
- 1/2 cană de zahăr brun;
- 1 ou;
- 1 şi 1/4 cană făină;
- 1/2 linguriţă bicarbonat de sodiu;
- 1/2 linguriţă praf de copt;
- 1 praf de sare;
- 1 plic zahăr vanilat.
Din toate aceste ingrediente mi-au ieşit 40 de bucăţi.

Atenţie! Când vă apucaţi de această reţetă, toate ingredientele trebuie să fie la temperatura camerei.

Amestecăm foarte bine untul obişnuit cu untul de arahide.

Adăugăm zahărul brun şi mai amestecăm puţin, apoi punem oul, zahărul alb şi zahărul vanilat.

După ce mixăm foarte bine aceste ingrediente, adăugăm făina pe care am amestecat-o înainte cu
bicarbonatul de sodiu, praful de copt şi sarea. Din momentul în care am adăugat făina am renunţat la mixer şi le-am amestecat cu mâna. Am obţinut o coca destul de tare şi foarte sfărmicioasă, din care am modelat apoi biluţe pe care le-am pus într-o tavă cu hârtie de copt.

Aceste biluţe le-am turtit cu furculiţa ca în acest filmuleţ http://www.videojug.com/film/how-to-make-peanut-butter-cookies.

Se coc la 190 grade pentru 9-10 minute.

Cum nu am găsit prin carţile şi revistele mele această reţetă, m-am inspirat din două site-uri drăguţe şi foarte utile, pe care vi le recomand:
http://www.popularcookierecipes.com/
http://www.videojug.com/

13 comentarii:

Anonim spunea...

Nu trebuie sa ma mai uit la tine pe blog inainte sa mananc si eu ca tot omul ca sigur o sa se umfle pe mine ceva :) Cred ca se topesc in gura biscuiteii tai! O sa ii incerc si eu! Pupici

Anonim spunea...

Intr-adevar se topesc in gura.....sunt foarte fragezi! Abia astept sa-mi spui cum ti-au iesit! Te pup!

Anonim spunea...

Tare faini mai arata biscuitei acestia, Lavinia!

Anonim spunea...

Multumesc, Sabina! Ma bucur ca ai trecut pe la mine si te mai astept!

Anonim spunea...

Mooamaa...ce bine arata! Ai facut niste poze foarte frumoase si biscuitii cred k sunt nemaipomeniti!
Te pupic,Lavinia!

Anonim spunea...

Iulia, multumesc frumos! Tare buni au fost! Trebuie sa mai fac!

Anonim spunea...

Lavinia,ai o leapsa la mine pe blog.Te astept sa o ridici!Te pupic dulcic!:*

Anonim spunea...

Cand am putin timp ma ocup si de leapsa cea noua. Merci!

Paula spunea...

Am o nelamurire. La ingrediente si in reteta nu sunt specificate nicaieri oua, dar exista totusi o fotografie cu un ou :P. A nimerit gresit fotografia sau ai uitat sa mentionezi oul cu pricina ;)) ?

Paula spunea...

Si daca e posibil as vrea un raspuns cat mai curand:)

Lavinia spunea...

Paula, se pune si un ou. M-am uitat acum pe reteta si apare oul si la ingrediente, cat si in reteta. El se incorporeaza in amestecul de unt si zahar. Sper ca te-am lamurit!

Loredana spunea...

Buna ! Arata foarte bine biscuitii ; incerc sa-i fac si eu acum :d . Am insa niste nelamuriri : praful de copt / bicarbonatul de sodiu nu trebuie stins cu zeama de la o lamaie ? si in filmulet am vazut ca spunea ca aluatul ar trebui lasat la rece pentru cel putin 3 ore . Am vazut ca tu nu ai precizat asta . nu mai trebuie ? se coc imediat ? multumesc frumos pentru raspuns!

Lavinia spunea...

Loredana....sper ca nu vine prea tarziu raspunsul meu...
Bicarbonatul de sodiu nu l-am stins, insa l-am amestecat foarte bine cu faina.
Cat despre aluat....cel mai mult l-am tinut 30min la rece, dar am facut o data acesti biscuiti si fara sa-l tin deloc la rece...