luni, 24 noiembrie 2008

Mâncare de inimi şi pipote cu ciuperci

Reţeta am luat-o din revista Practic în bucătărie nr. 11/2008, dar nu am respectat-o întocmai. În revistă apar următoarele ingrediente:
- 1kg inimi si pipote de pui;
- 200g ciuperci;
- 2 linguri bulion;
- 1 ceapă mică;
- 100ml vin;
- Delikat Gust de Legume
- 2 foi de dafin;
- ulei.

Iată ce am folosit eu:
- 500g inimi şi pipote de pui (o caserolă);
- 200-300g ciuperci (nu le-am cântarit);
- 1 cutie de roşii cubuleţe;
- 1 ceapă mai mare;
- sare;
- piper;
- boia de ardei dulce;
- cimbru;
- ulei.

Se spală inimile şi pipotele şi se lasă în apă cu puţin oţet circa o oră. Se mai spală apoi o data şi se pun la fiert cu puţină sare, până se fierb pe jumătate.
Separat se curăţă ceapa, se toacă mărunt şi se pune la călit împreună cu ciupercile tăiate. Când ciupercile şi ceapa s-au înmuiat se adaugă pipotele scurse, piper, boia, cimbru, sare(dacă mai este cazul) şi roşiile.

Se lasă să fiarbă până scade sosul. Pentru că nu mi s-a părut suficient sos şi nici n-am vrut să adaug apă sau vin, după ce am adăugat roşiile eu le-am fiert sub capac.

Se poate servi cu piure de cartofi, cartofi copţi, prăjiţi, mămăliguţă etc.



2 comentarii:

Anonim spunea...

Ieri am facut si eu aceasta reteta ca imi plac tare mult atat ciupercile cat si inimioarele si a iesit super! Imi face tare cu ochiul si tocanita cu pui de azi!
Mercic, tare mai esti folositoare la casa omului :)

Anonim spunea...

Ma bucur ca ti-a placut mâncarica!