miercuri, 5 noiembrie 2008

Despre acest blog

De cand a aparut in viata noastra printesa cea mica si am ramas acasa cu ea am inceput sa-mi dedic din ce in ce mai mult timp gatitului (mai bine zis am inceput sa fac o pasiune din a gati). Nu sunt o bucatareasa desavarsita (desi mi-as dori), dar imi place sa gatesc pentru cei dragi si ma simt minunat cand ii vad incantati de ceea ce gatesc. Pentru mancarurile mele ma inspir de pe diverse site-uri, forumuri, bloguri, din retetele pe care le stiu de la mama, carti de bucate, reviste culinare, dar uneori mai si improvizez. Am incercat destul de multe retete pana acum si cum nu le notez intotdeauna am inceput sa le uit pe unele, asa ca m-am gandit sa le adun pe toate intr-un blog unde sa pot pune si fotografii. Astfel pot oricand sa revad o anumita reteta, dar in acelasi timp pot sa impartasesc cate ceva din experienta mea si altor gospodine.
Retetele sunt scrise asa cum le-am facut eu. La macaruri nu respect aproape niciodata cantitatile exacte date in retetele pe care le-am citit. In functie de preferintele noastre mai adaug sau mai scot cate un ingredient, condiment, pun o cantitate mai mare sau mai mica din unele ingrediente etc. La prajituri lucrurile stau cu totul altfel: respect intotdeauna reteta si cantitatile din ea. Nu stiu de ce, dar am impresia ca prajiturile sunt mai pretentioase si daca nu as respecta reteta nu ar mai iesi ceea ce astept.

Daca va ganditi sa incercati una dintre retete nu-mi ramane decat sa va urez POFTA BUNA!

Niciun comentariu: