marți, 13 ianuarie 2009

Micul meu ajutor de bucatar


Buna!
Eu sunt Iulia şi sunt asistenta mamei în bucătărie. De câte ori mami se gândeşte să mai experimenteze ceva, mă ia şi pe mine să o urmăresc cum face! Eu stau cuminţică în scăunelul meu într-un colţ şi când mami greşeşte ceva am grijă să o atenţionez: ţip cât de tare pot (eventual să se audă până la parter). Marea greseală a mamei e că se joacă cu castronaşe şi linguri şi mie nu-mi dă nimic şi mă supăr tare rău!

Din când în când mami se mai uită şi la mine şi atunci râd de ea........


Ce o fi şi cu experimentatul ăsta? Cred că experimentează şi cu supa mea pentru că mereu îi schimbă gustul şi mă păcăleşte să mai mănânc puţin.

9 comentarii:

Anonim spunea...

E superba Iulia Maria, sa-ti traisaca, sa fie sanatoasa !!! M-am uitat si la celelalte poze de pe blog si mi-am umplut inima de bucurie. Spor la treaba.

Anonim spunea...

Multumim!

Anonim spunea...

Vaaaai ce fetita frumoasa!!!
S-o halesti,nu alta!ce ochi superbi are!

Anonim spunea...

Maya, ne faci sa rosim!

Anonim spunea...

O scumpica de fetita.Iti vine sa o papi toata.Sa va traiasca si sa va aduca multe,multe bucuri

Anonim spunea...

Multumim mult!

Anonim spunea...

Ce fetita frumoasa ai!! Sa-ti traisca si sa fie sanatoasa!

Anonim spunea...

Edith, multumim mult! Iulia este mica noastra minune!

Anonim spunea...

Superba fetita voastra! Sa va traiasca si sa va bucurati de ea!