luni, 25 mai 2009

Pulpe de pui aromate, la cuptor



Ingrediente:
- 4 pulpe de pui;
- 700g cartofi (sau cât să acopere tot fundul tăvii);
- 1 fir de praz;
- 2-3 căței de usturoi sau 2 fire de usturoi verde;
- 2 fire de ceapă verde;
- 1 ceașcă vin alb sec;
- 1 ceașcă apă sau supă de pui;
- verdețuri a la Provence;
- boia de ardei dulce/iute;
- sare;
- piper;
- ulei de măsline.

Într-o tavă unsă cu ulei de măsline punem cartofii tăiați rondele (eu i-am tăiat pe jumătate pentru că erau destul de mici). Tăiem prazul, ceapa și usturoiul, apoi le punem peste cartofi.

Punem peste legume sare, piper, boia și verdețuri a la Provence.
Pulpele de pui le ungem cu ulei și le condimentăm și pe ele cu sare, piper, boia și verdețuri, apoi le punem peste legumele din tavă. Turnăm vinul și supa/apa în tavă și dăm totul la cuptor.


Lăsăm la cuptor până se rumenesc bine pulpele.

Noi am servit pulpele cu legume din tavă și cu salată verde.
POFTĂ BUNĂ!

10 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Arata foarte bine si cred ca sunt delicioase ! Yammy !

Lavinia spunea...

Multumesc, Ala! Au fost tare bune!

Geanina Codita spunea...

E tarziu, insa mor de pofta.cartofii sa vina si puiul sa vina , tot ce vad sa vina.E delicios.O seara buna!

Lavinia spunea...

Multumesc mult, Geanina!

Paradis spunea...

Ce bine arata ultima poza...deja salivez.Un weekend placut!

Lavinia spunea...

Paradis, multumesc mult! Si tie un weekend minunat!

Cristian Borod spunea...

Superb!
Excelent arata reteta :)
O seara frumoasa!

Anonim spunea...

wow, it looks delicious!!

Anonim spunea...

Arata foarte bine, ma pregatesc sa fac si eu dar nu am ierburi frantuzesti. Unde se gasesc?

Lavinia spunea...

Multumesc mult! Verdeturi a la Provence eu am luat de la Cora, dar am vazut si in Mega Image si Carrefour.