luni, 12 ianuarie 2009

Salată de ţelină cu pui


Ingrediente:
-1 ţelină mare;
- 1 piept de pui;
- 4-5 castraveţi muraţi sau în oţet;
- maioneză;
- sare;
- piper.

Se spală pieptul de pui şi se pune la fiert în apă cu sare. După ce a fiert se scoate din apă, se lasă să se răcească, apoi se taie bucăţele. Ţelina şi castraveţii se dau prin răzătoare.


Punem puiul, ţelina şi castraveţii într-un bol, adăugăm maioneză, sare şi piper după gust (eu sare n-am mai pus pentru că îmi place să fie mai dulceagă salata), apoi se amestecă.

Se ornează după preferinţe. POFTĂ BUNĂ!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bine te-am gasit, ai un blog foarte dragut. Ma duc acum sa vad ce bunatati ai facut de mancare. Te pup !!!

Anonim spunea...

Bine ai venit!Tu ai un blog absolut deliciossss! Spor la bucatarit si astept cu nerabdare noi retete pe blogul tau! Te mai astept şi pe la mine!

Ruxi spunea...

Salut.Nu verau sa te "atac" cu comentarii...deja am mai pus 3 azi...stiu...:D..dar chiar imi place ce gasesc aici.Sunt in cautare de aperitive pt Paste...reteta asta pare usurica...vreau sa imi spui daca telina si castravetii i-ai ras pe razatoarea mica sau aia mare..ca nu inteleg ft bine din poza...iar cubuletele de pui mi se par cam mari si ma gandesc ca nu se potrivesc cu legumele rase pe razatoarea mica.Thanks!

Lavinia spunea...

Ruxi, eu le-am ras pe razatoarea mijlocie de la robotul de bucatarie. Ca dimensiune e undeva intre cea mica si cea mare de la o razatoare obisnuita. Nu le-am ras pe cea mica pentru ca mi se parea ca s-ar "pierde" cand le-as amesteca. Cat despre pui, eu l-am taiat cam maricel, dar cand l-am amestecat s-a mai maruntit. Oricum, e bine sa le tai mai micute. Te pup! Spor la pregatiri pentru Paste!

Ruxi spunea...

Multumesc pentru raspunsuri Lavinia! Vezi..mi-am dat eu seama ca e ceva in "neregula" cu dimensiunile legumelor rase, pt ca ma gandeam la razatoarea de mana si nu mi se parea ca ai dat nici pa cea mica nici pe cea mare.O sa incerc reteta asta in mod cert.
Sarbatori fericite si tie!