miercuri, 10 iunie 2009

Pui cu sos de rodii


Am mâncat de curând într-un restaurant un preparat asemănător care mi-a plăcut foarte mult, cu un gust aparte, dulce-acrișor, așa că am încercat să prepar și eu acasă acest pui cu sos de rodii. Rețeta exactă a celor de la restaurant nu am știut-o, dar și varianta în care am făcut eu acest preparat a avut exact același gust.

Ingrediente:
- 700-800g piept de pui;
- 2 cepe;
- 4-5 linguri sos de rodii concentrat (sau după gust);
- boabe de coriandru măcinate (eu n-am avut prin casă, așa că n-am pus);
- sare;
- piper;
- ulei de măsline.

Tăiem pieptul de pui cubulețe, iar ceapa julien.


Prăjim pieptul de pui în 4-5 linguri ulei de măsline, iar când este gata îl scoatem pe o farfurie.

În uleiul rămas călim ceapa până se înmoaie (dacă este nevoie mai puteți adăuga puțin ulei),

apoi adăugăm puiul.

După ce am pus puiul adăugăm sare, piper, coriandru (dacă aveți), sos de rodii și mai lăsăm foarte puțin pe foc.


Acest preparat se poate servi simplu, ca o gustare caldă, dar pentru că eu am vrut să fie mai sățios i-am adăugat o garnitură de orez sălbatic.


6 comentarii:

diamond spunea...

mmm, ce bine arata! :D

Lavinia spunea...

Multumesc, Diamond!

Unknown spunea...

Vai ce bine arata,Lavinia! Cred ca e asa de buuuun!!! Felicitari!

Lavinia spunea...

Multumesc, Iulia! Este foarte usor de facut si are un gust aparte!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Aratos, delicios, de incercat neaparat! Thanx for sharing, cum se spune!

Lavinia spunea...

Cu multa placere, Mononoke! Mie mi-a placut foarte mult gustul acestui preparat! Chiar merita sa faci macar o data reteta aceasta!