vineri, 20 martie 2009

Pastrav umplut



Ingrediente:
- 3 păstrăvi întregi;
- 100g ciuperci;
- 1 ceapă
- 2-3 linguri porumb fiert;
- 1 lingură mărar verde tocat;
- o jumătate de morcov sau un morcov mai mic;
- o jumătate de ardei gras;
- 1-2 linguri ulei;
- unt;
- cimbru;
- sare;
- piper.
Aceste ingrediente au fost suficiente pentru 3 păstrăvi mai micuţi. Dacă aveţi nişte păstrăvi mai măricei, creşteţi cantităţile.

Se curăţă şi se spală bine păstrăvii, apoi se sărează.
Ceapa şi morcovul tăiate mărunt se călesc în ulei încins.

Când ceapa a început să se înmoaie, se adaugă ciupercile tăiate mărunt.

După ce s-au înmuiat şi ciupercile, se adaugă ardeiul gras tăiat cubuleţe.

Lăsăm să se pătrundă foarte puţin ardeiul şi adăugăm porumbul, puţină sare, piperul, cimbrul şi mărarul tocat, apoi oprim focul.

Umplem păstrăvii cu compoziţia de mai sus, apoi îi împachetăm pe fiecare în folie de aluminiu unsă cu unt şi îi dăm la cuptor.

Când sunt aproape gata desfacem folia de aluminiu şi mai lăsăm puţin păstrăvii să se rumenească.

Se servesc cu lămâie şi cartofi natur sau legume fierte.
POFTĂ BUNĂ!

10 comentarii:

Ioana spunea...

Lavinia, eu ador pestele sa stii! Si asa pofta mi-ai facut acum..de am inceput sa salivez!
Tre sa incerc si eu reteta asta numa sa gasesc si eu peste proaspat pe undeva! Inca sunt in Ungaria si nu stiu pe unde sa caut pestele!
Pupici.

Ioana spunea...

Si ceva ce NU trebuie publicat(da nush unde sa iti scriu):
Counterul ala pe fond negru, care iti arata vizitatorii online si totali, deschide o fereastra pop-up la fiecare accesare a postului tau sau atunci cand vreau sa iti scriu comentarii. (Fereastra pop-up fiind una cu reclame si uneori si cu spyware).
Sa stii ca si eu am avut-o pe pagina dar am renuntat la ea din acest motiv. Sunt alte countere (vezi si pagina mea de bucatarie), mult mai ok si care nu au pop-up si syware. Le-am testat.
Sa nu te superi ca ti-am zis, dar am avertizat si alti bloggeri ca counterul asta nu e ok.
Pupici

Lavinia spunea...

Ioana, ma bucur ca ti-a trezit interesul reteta mea! Sper sa gasesti cat mai repede peste proaspat si sa o incerci! Te pup!

Lavinia spunea...

Mie nu mi-a creat probeleme pana acum, nici macar atunci cand ca am intrat pe alte bloguri care au counterul asta. O sa studiez problema.Multumesc pentru avertizare! :)

Unknown spunea...

Foarte bine arata,Lavinia! Mmmm...ce pofta mi-ai facut :) Cred ca o sa scot un macrou din congelator ca pastrav nu am.Te pupicesc si pe tine si pe micuta ta frumoasa rau:) !!!

Lavinia spunea...

Multumesc, Iulia! Pana faci tu macroul te invitam sa te servesti, virtual, cu un pastrav! :) Te pupam!

Paradis spunea...

Deci azi am scos pestele de la conjelator...acu nu mai stiu care reteta sa o prestez:)).Ti-ai schimbat blogul?ma duc sa atasez noul blog.

Lavinia spunea...

Ma bucur ca te tenteaza retetele mele de peste!
Da, mi-am schimbat blogul! Te pup!

Miha spunea...

Super reteta asta. Imi place! ;)

Lavinia spunea...

Multumesc, Miha!