marți, 27 ianuarie 2009

Porc cu nuci caju


Ingrediente:
- 400-500g carne de porc;
- 1 ceapă;
- 2 morcovi;
- 1 castravete verde mic sau o jumătate din cel lung, de import;
- 3-4 linguri nuci caju;
- 4-5 linguri sos de soia dulce;
- pastă de ardei iute (după preferinţă - eu am pus 2 linguri şi jumătate);
- 1 lingură amidon;
- supă de carne sau de legume (cam 1 cană şi jumătate);
- piper.

Carnea de porc se taie cubuleţe şi se rumeneşte puţin în 2 linguri de ulei, apoi se scoate pe un prosop de hârtie. În grăsimea rămasă se pun morcovii tăiaţi rondele şi ceapa tăiată julien, apoi nucile caju şi se prăjesc până când ceapa se înmoaie puţin.

Se adaugă carnea de porc şi supa, apoi se lasă să fiarbă cam 10-15 minute, după care se adaugă pasta de ardei iute, sosul de soia şi amidonul dizolvat în apă (pentru a lega mâncarea). Dacă nu aveţi un sos de soia foarte dulce, atunci ar fi bine să adăugaţi în mâncare şi 1 linguriţă de zahăr brun. Se lasă să mai fiarbă 5 minute, apoi se adaugă castravetele tăiat cubuleţe şi se mai lasă puţin pe foc (2-3 minute).

Această mâncare se serveşte caldă.
POFTĂ BUNĂ!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, Lavinia!
Felicitari pt. blog si sa-ti traiasca micuta!Am si eu 2 nazdravani mici pt care gatesc cu placere!
Te-am adaugat la listuta mea cu bloguri delicioase!

Anonim spunea...

Multumesc! Sa-ti traiasca micutii si spor la bucatarit!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Ce frumos arata! Cred ca a fost si foarte bun, am sa incerc neaparat reteta asta!

Lavinia spunea...

Mononoke, multumesc mult pentru vizita! Sa stii ca a fost delicios! Noua ne-a placut tare mult!