luni, 2 martie 2009

Budincă cu macaroane şi brânză




Eu fac foarte des această reţetă de budincă pentru că este preferata soţului meu, aşa că a devenit un fel de specialitate a casei.
M-am gândit să vă împărtăşesc şi vouă reţeta, mai ales că este foarte uşor de făcut.
Ingrediente:
- 250g macaroane scurte;
- 500g brânză de vaci (de data aceasta, eu am pus 250g brânză de vaci cumpărată şi 250g brânză de vacă nesărată de ţară);
- 200g smântână;
- 4-5 linguri de zahăr;
- 2 ouă;
- 2 pliculeţe zahăr vanilat;
- stafide.
- puţin unt pentru uns tava.

Se fierb macaroanele în apă clocotită cu sare, apoi se scurg bine. Ouăle se bat bine cu zahărul şi zahărul vanilat, apoi se amestecă cu smântâna, brânza şi stafidele.

Într-un vas tapetat cu unt se pune un strat de macaroane, un strat de amestec cu brânză, apoi încă un strat de macaroane şi la final un strat de brânză.

Se bagă la cuptor şi se lasă până se rumeneşte. Se poate servi caldă, pudrată cu zahăr, dar este foarte bună şi rece.
POFTĂ BUNĂ!


12 comentarii:

Anonim spunea...

Intr`adevar e delicioasa! Si noua ne place foarte mult si exact cum ai zis si tu e foarte buna si papata rece. Iaamii :)

Anonim spunea...

Ma bucur ca va place si voua! Si noi suntem innebuniti dupa ea. Am vrut de foarte multe ori sa-i fac poze, dar nu mai apucam pentru ca disparea imediat.

Anonim spunea...

Foarte bine arata!Sper sa o incerc si eu.Te pupik,Lavinia!

Anonim spunea...

Multumesc, Iulia! Merita sa o incerci, mai ales ca se face foarte usor! Te pup!

Anonim spunea...

Apetisanta rau budinca ta, Lavi!
...nici nu imi mai amintesc cand am facut-o ultima oara... :))
Cred ca e timpul sa "remediez" aceasta problema! :P
...poate papa si puiutul meu... :)

P.S. Mult succes in toate si o primavara frumoasa sa ai!!!
Votul no. 4 e de la mine! :P
Pupici!!!

Anonim spunea...

Multumesc mult, Laura! Te pup, si pe tine si pe Bogdi! :)

Ioana Maria Dan spunea...

Chiar acum am bagat la cuptor budinca facuta dupa reteta aceasta... deja imi lasa gura apa si mie si lui iubi al meu... multumim...

Lavinia spunea...

Ioana, iti multumesc ca ai incercat reteta mea si sper ca v-a placut!

Anonim spunea...

Este exccelenta budinca,Lavinia am incercato si eu,Multumesc mult.Sa ai un Craciun fericit.Distractie placuta de Revelion.Te pup.

Lavinia spunea...

Ma bucur ca ti-a placut budinca! Sarbatori fericite si tie!

Diana spunea...

Foarte buna budinca!! Toti cei care au gustat-o au laudat-o! :):*

Anonim spunea...

Foarte buna budinca! Toti cei care au gustat au laudat-o! :* :)