luni, 9 februarie 2009

Leapsa 2


Laura ne-a provocat la o nouă leapşă. De data aceasta trebuie să mărturisim:

7 lucruri întâmplătoare, dar adevărate amestecate printre 7 lucruri false despre noi.

Să vedem dacă ghiciţi ce este adevărat despre mine şi ce nu.........

1. Ador să fac cumpărături.

2. Mi-ar plăcea să locuiesc în Grecia.

3. Îmi place să calc rufe.

4.Merg în fiecare weekend în cluburi.

5. Îmi place culoarea verde.

6. Nu îmi plac ouăle fierte.

7. Îmi place să gătesc.

8. Îmi place să scriu.

9. Nu suport cafeaua.

10. Stiu să schiez foarte bine.

11. Nu îmi plac animalele.

12.
Îmi plac copiii.

13. Nu mănânc niciodată ciocolată.

14. Nu îmi plac florile.

....şi pentru că Diana a fost prima care a încercat să răspundă o provoc şi pe ea să ne spună 7 lucruri adevărate despre ea amestecate printre 7 false!

Flor, dacă nu te-a provocat încă nimeni, te provoc eu!

Cele 7 lucruri adevărate despre mine sunt:
1. Ador să fac cumpărături.

2. Mi-ar plăcea să locuiesc în Grecia.

5. Îmi place culoarea verde.

6. Nu îmi plac ouăle fierte. (ouă fierte simple sau umplute nu mananc; le mai pun in salate, dar cand mananc eu din salatele cu oua, le dau la o parte)

7. Îmi place să gătesc.

8. Îmi place să scriu.

12.
Îmi plac copiii.

Si acum sa vedem rezultatele:
1. Cea care a ghicit 7 din 7 este Laura.
2. La egalitate, pe locul 2, se afla Diana si Iulia cu 6 din 7.
Bravo, fetelor!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu prima, eu prima :)
Deci, sper sa ma descurc. Lucrurile neadevarate despre tine sunt:
1. Merg in fiecare weekend in cluburi. (cred ca nu e adevarata datorita puiutului tau, Iulia, ma gandesc ca o lasi din ochi doar in momente de reala urgenta)
2. Nu imi plac animalele. (nuu creeed) :)
3. Nu mananc niciodata ciocolata. (niciodata e un cuvant mare, nu cred ca i l-ai spune chiar ciocolatei)
4. Nu imi plac florile (haha, este cea mai mare grozavie ce-as putea-o auzi de la o femeie)
De-acum e mai greu, de astea sunt aproape sigura..
5. Stiu sa schiez foarte bine.
6. Imi place sa calc rufe.
7. Nu imi plac ouale fierte.

Sper ca m-am descurcat, oscilez intre ultimele 3 si nu stiu ce sa cred in legatura cu cafeaua si culoarea verde. :)

Anonim spunea...

Te las sa mai astepti putin raspunsurile mele, dar mi-ar placea sa vad daca eu as ghici la tine......asa ca te provoc la o leapşă!

Anonim spunea...

Ia sa vedem draga Lavinia daca te ghicesc. Desi nu ne cunoastem inca mi-ar face mare placere sa incerc sa ghicesc cele 7 adevaruri ale tale daca imi permiti. Sper sa nu o dau rau de tot in bara!! Deci adevarate sunt:
1,2,5,6,7,8,12!!
Astept cu nerabdare sa vad daca am ghicit macar cateva!! Te pup!!

Anonim spunea...

Hai k am venit si eu la tine sa imi dau cu parerea.Deeeecccciiii,lucrurile care cred eu ca sunt adevarate despre tine sunt : 1-pentru ca oricarei femei ii place sa faca cumparaturi :) si apoi 2 ,5,7,8,9,12
Huh?Oare am ghicit?